ورزش های کششی برای افزایش قد
از موثر ترین راه های افزایش قد قبل از پایان دوران بلوغ ورزش های کششی برای افزایش قد است. حرکات کششی برای این منظور بسیار متنوع و فراوان هستند که شما می توانید با کمترین هزینه و در منزل آن ها را انجام دهید. در این مطلب تعدادی از این حرکات و روش انجام دادن آن ها را برای شما شرح می دهیم.

بارفیکس را فراموش نکنید
بارفیکس یک ورزش کششی بسیار موثر برای افزایش قد می باشد. از بارفیکس آویزان شوید، در این هنگام جاذبه زمین به کشیده شدن بدن شما و افزایش قد تان کمک می کند. همچنین می توانید به هنگام کار با بارفیکس تاب بخورید، پاهایتان را ۹۰ درجه به سمت بالا بیاورید و یا اگر انعطاف بدنتان خوب است پاهایتان را بدون خم کردن تا سرتان بالا بیاورید.

به طرف پایین کش بیاورید

از دیگر حرکاتی که بعنوان ورزش کششی برای افزایش قد می توان نام برد روش زیر است :

حرکت دیگری که برای افزایش قد توصیه می شود بدین گونه است که می ایستید و بدون این که زانوهایتان خم شوند، دست هایتان را به انگشتان پا برسانید. این حرکت را می توانید به صورت ضربه ای و در حالت نشسته نیز انجام دهید.حرکت مفید دیگر آن است که بر روی شکمتان دراز بکشید و به بدنتان شکل ستاره بدهید. سپس یک دست و یک پای خود را که در خلاف هم هستند (پای راست و دست چپ) تا حد امکان بالا بیاورید و ۳۰ ثانیه نگه دارید. سپس عوض کنید و همین کار را برای دست و پای دیگر تکرار کنید. حرکت کششی دیگر پل است. شما در این حرکت باید کف دست ها و پاهایتان را روی زمین بگذارید و به بدنتان قوس بدهید. البته این حرکت از پشت انجام می شود؛ یعنی صورتتان به سمت آسمان است.

اما اگر حال و حوصله انجام حرکات ورزشی را ندارید و یا نمی توانید مدت زیادی صبر کنید تا نتیجه انرا مشاهده کنید ما در سایت تهران ژل برای شما پیشنهاد ویزه ای داریم و ان هم استفاده از محصول ژل افزایش قد اصل است که براحتی و در عرض یک لحظه می تواند به اندازه ۵ سانتیمتر به قد شما اضافه نماید و مشکل کوتاهی قدتان را تا حد زیادی برطرف نماید .

این پد سیلیکونی بدون عوارض بوده و مانند یک کفی در زیر کفشتان قرار خواهد گرفت و بدون اینکه در راه رفتن شما مشکلی ایجاد نماید به شما کمک خواهد کرد تا بلند تر از قبل جلوه نمایید.